למה לבחור בנו ?

היי! נעים מאוד שמי כאמלה חנג'ר קוסמטיקאית רפואית עוסקת בתחום הבריאות היופי והטיפוח כבר למעלה מעשור.
בעלת קליניקה בגוליס לטיפולי פנים מתקדמים, מתמחה בפתרון בעיות עור: אקנה פוסט אקנה, הבהרה, אנטי א׳גינג, מזותרפיה, טיפולים להמסת שומנים ומיצוק העור, מסאג'ים רפואיים, הסרת שיער בלייזר ואפילציה.

הסרת שיער בלייזר:
Vectus
תוצאות קבועות. זמני טיפול קצרים. סטנדרט חדש להסרת שיער. 
מכשיר אמריקאי בסטנרדט הגבוהה בעולם! טיפול איכותי ותוצאות מוכחות מהטיפול הראשון – מאפשר מרווח טיפולים פי 2 מהמקובל בשוק.

בזכות מערכת ה- SKINTEL (פטנט רשום) המתאימה באופן אוטומטי את הטיפול למטופל ומאפשרת תוצאות ללא פשרות תוך שמירה על בטיחות ברמה הגבוהה ביותר.
בנוסף בזכות ספק הכח העוצמתי בשוק – מבטיח אפשרות לעבודה בעוצמות הגבוהות ביותר ותוצאות גם במקרים הקשים ביותר!

כיום בעידן מתקדם כשאנו רוצים להוביל לשינויים בנראות העור כמו : הבהרת כתמי פיגמנטציה, טיפול באקנה, חידוש מרקם עור, טשטוש ועידון סימני הגיל, עיכוב הזדקנות העור ועוד, אנו משתמשים בתכשירים המכילים מרכיבים פעילים הנתמכים ברכיבים המאפשרים חדירה לעור על מנת להוביל לשינוי משמעותי במראהו.
כמובן שבשל הרכבם הפעיל יש צורך באבחון והתאמת טיפול אישי אני מזמינה אתכן להתייעץ איתי ולהתאים עבורכם את הפתרון הטוב ביותר לעורכן.

ניסיון שעושה את ההבדל

כאמלה חנגר העומדת בראש הקליניקה, היא בעלת ניסיון רב ומאגר לקוחות רחב. הרזומה שלה כולל תעודה של קוסמטיקאית מוסמכת,  ומגוון קורסים והשתלמויות שעברה בתחום הסרת השיער, תוך היכרות עם השיטות המתקדמות ביותר כיום.

תוצאות שרואים לאורך זמן

התמחות עיקרית של הסטודיו היא הסרת שיער בלייזר Vectus הינו מכשיר דיודת-לייזר (810 ננומטר) חדשני להסרה היעילה והבטוחה ביותר של שיער, תוך שימוש  במאבחן מלנין ייחודי (Skintel) לזיהוי מאפייני הפיגמנט של המטופל. 
ה-Vectus מספק חוויית טיפול יוצאת מן הכלל, הנשענת על יעילות, בטיחות וזמני עבודה קצרים במיוחד.  
הטיפול מתאים לכל הגילים, גווני העור ואזורי הגוף, טיפול ללא כאב ,טיפול קצר מועד, וחשוב לא פחות: טיפול שמספק תוצאות החל מהשלב הראשון

איתך עד להצלחה

השירות הניתן בקליניקה הוא מכל הלב. הליווי שתקבלו הוא אישי, החל משיחת הייעוץ הראשוני ועד להשלמת הטיפולים. בוודאי תשמעו לשמוח שהמחירים עבור הטיפולים הם הוגנים ואטרקטיביים בכל קנה מידה.

עגלת קניות
×
דילוג לתוכן